Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(25)
Forma i typ
Książki
(22)
Proza
(13)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
Druki ulotne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(9)
Filia dla Dzieci
(16)
Filia Borki Wielkie
(5)
Filia Łomnica
(4)
Filia Bodzanowice
(5)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(3)
Cawthon Scott (1971- )
(2)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's
(2)
Cooper Elley
(2)
Lipińska Joanna
(2)
Szczygielski Marcin (1972- )
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Wood Keith
(2)
Argasiński Jakub (1981- )
(1)
Arobal Bartek (1984- )
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Broma Paulina
(1)
Burlinson James
(1)
Błaszczyk Tomasz
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Cheverton Mark (1962- )
(1)
Cheverton Mark (1962- ). Gameknight999
(1)
Cordner Theo
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Disney Walt (1901-1966)
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Faber Marta
(1)
Fajfer Zenon (1970- )
(1)
Farrell Triona
(1)
Farwell Nick
(1)
Flynn Ian (1982- )
(1)
Ganucheau Savanna
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Gran Meredith (1984- )
(1)
Gudsnuk Kristen
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Houser Sophie
(1)
Janicki Paweł (1974- )
(1)
Kosman Marcin
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Larson Hope (1982- )
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przyszłości Ziemi
(1)
Maniulit Ryan
(1)
Marecki Piotr (1976- )
(1)
McCranie Stephen (1987- )
(1)
Mortka Marcin (1976- )
(1)
Mull Brandon (1974- )
(1)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(1)
North Ryan (1980- )
(1)
Onak Leszek (1981- )
(1)
Onichimowski Grzegorz
(1)
Panetta Kevin
(1)
Peytevin Jeremy
(1)
Podgórni Łukasz (1984- )
(1)
Poznański Roman
(1)
Praski Łukasz
(1)
Przasnyski Marcin
(1)
Roberts Rafer (1976- )
(1)
Skura Artur
(1)
St-Onge Jenn
(1)
Stagenalski Wojciech (1987- )
(1)
Staniszewski Michał (1981- )
(1)
Tucker Ian
(1)
Waggener Andrea Rains (1960- )
(1)
Wiesławiec deluxe (1985- )
(1)
Wojtas Michał
(1)
Yerzmyey (1975- )
(1)
Young Cheryl
(1)
Zenial (1978- )
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Ziembik Krzysztof A. (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
9-13 lat
(10)
Młodzież
(10)
14-17 lat
(7)
Dzieci
(7)
6-8 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(9)
Literatura polska
(5)
Literatura chińska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(22)
Minecraft
(5)
Nastolatki
(5)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Programowanie (informatyka)
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Cyberpunk
(2)
Producenci gier komputerowych
(2)
Przyjaźń
(2)
Rzeczywistość alternatywna
(2)
Argasiński, Jakub (1981- )
(1)
Automaty do gier
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(1)
Cyborgi
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czasopismo elektroniczne
(1)
Dziewczęta
(1)
Fajfer, Zenon (1970- )
(1)
Film
(1)
Gonzales, Andrea
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Graficy polscy
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika polska
(1)
Houser, Sophie
(1)
Humor
(1)
Istoty pozaziemskie
(1)
Janicki, Paweł (1974- )
(1)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(1)
Labirynt
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Literatura polska
(1)
Malarstwo ścienne
(1)
Małe miasto
(1)
Memy internetowe
(1)
Muzycy polscy
(1)
Muzyka elektroniczna
(1)
Muzyka polska
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Onak, Leszek (1981- )
(1)
Osoby zaginione
(1)
Pisarze polscy
(1)
Podgórni, Łukasz (1984- )
(1)
Policja
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Programiści
(1)
Rycerze
(1)
Samobójstwo
(1)
Science fiction
(1)
Sieroty
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Staniszewski, Michał (1981- )
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Sukces
(1)
Szpitale
(1)
Sztuka cyfrowa
(1)
Sztuka generatywna
(1)
Sztuka polska
(1)
Telewizja
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uczucia
(1)
Unity (informatyka)
(1)
Wakacje
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Wiesławiec deluxe (1985- )
(1)
Yerzmyey (1975- )
(1)
Zakochanie
(1)
Zenial (1978- )
(1)
Ziembik, Krzysztof A. (1974- )
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Łowcy nagród
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Fantastyka
(9)
Powieść
(6)
Powieść przygodowa
(4)
Komiks
(3)
Horror
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Gry w karty
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Science fiction
(1)
Thriller
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Historia
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 M (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
(Klub Świata Komiksu ; album 1940)
Tytuł oryginału: Wither without you, 2020.
Wejdź do Świata Podstawowego i razem z bohaterami przeżyj emocjonującą przygodę. Cahira i Orion to bliźnięta uczące się sztuki polowania na potwory pod okiem Senana Skrupulatnego. Po trudnej walce ich mentor pada ofiarą zaklętego withera – od tej pory rodzeństwo jest zdane tylko na siebie! Brat i siostra wyruszają na misję, aby przywrócić swojego mistrza do życia, a po drodze znajdują niespodziewanego sojusznika. Trafiają do podziemnego domu dziewczyny o imieniu Atria skazanej na los przynęty dla potworów. Cahira i Orion przekonują ją, by dołączyła do nich i wykorzystała swoje zdolności do zwabienia zaklętego withera… Ona zaś chce się nauczyć, jak chronić się przed mobami, które pragną ją dopaść. (Z okładki).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Filia Borki Wielkie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Filia Łomnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trash Story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Ha!art, 2022. - 117, [3] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
Tekst w języku polskim.
Trash Story to kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie „ja” i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Problem trzech ciał / Cixin Liu ; przekład Andrzej Jankowski ; czyta Wojciech Stagenalski. - Poznań : Rebis ; [Warszawa] : Audioteka, copyright 2016. - 1 płyta CD mp3 : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Wspomnienie o przyszłości Ziemi / Cixin Liu ; t. 1)
Tytuł oryginału: San ti, 2006. Tytuł przekładu: Three-body problem.
Nagranie w formacie mp3.
Tajny chiński projekt z czasów Mao przynosi przerażające konsekwencje kilkadziesiąt lat później. Początek XXI wieku - po serii samobójstw wybitnych fizyków śledztwo prowadzi do tajemniczej sieciowej gry Trzy ciała, której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Świat tej gry nie jest jednak fikcją... (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM 708 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
(Klub Świata Komiksu ; album 1851)
Zawiera: Grieferka / scenariusz Hope Larson ; rysunki Meredith Gran. Urodziny / scenariusz Kevin Panetta ; rysunki Savanna Ganucheau. Opowieść Creepera / scenariusz Ryan North ; rysunki Cheryl Young. Wiedźma i rozbójnik / scenariusz Rafer Roberts ; rysunki Ryan Maniulit. Opowieść świnki / scenariusz i rysunki Stephen McCranie. Nieznany ląd / scenariusz Ian Flynn ; rysunki Jenn St-Onge ; kolory Triona Farrell.
Ten tom zawiera historie o wiedźmie i rozbójniku – zajadłych wrogach, którzy znajdują wspólny język – o bezdusznej grieferce, której przyszło zapłacić za swoje czyny, a także o śwince, której bardzo zależało, żeby zdobyć pewną marchewkę. (Nota wydawcy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Filia Borki Wielkie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Filia Łomnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Tytuł oryginału: Redstone Handbook, 2014.
Wiek: 9+.
Czerwony kamień posiada właściwości, o jakich ci się nie śniło! Jeśli poznasz je wszystkie i nauczysz się je wykorzystywać, masz szansę przetrwać w nieprzyjaznym świecie, w którym wróg czyha na każdym kroku. Oficjalny poradnik dla użytkowników czerwonego kamienia odkryje przed tobą sekrety wykorzystania tego surowca - od tradycyjnych metod jego wydobywania, poprzez podstawowe obwody energetyczne, aż po złożone mechanizmy i wykonane ze zdumiewającą precyzją konstrukcje. Poznaj przedziwne machiny stworzone przez znawców czerwonego kamienia i daj się zaskoczyć ich niesamowitym wynalazkom. Z taką wiedzą pokonasz każde niebezpieczeństwo w Minecrafcie! (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Five nights at Freddy's : fazbear frights / Scott Cawthon)
Tytuł oryginału: Bunny call, 2020.
Zawiera: Odwiedziny królika / z Andreą Waggner. Do samego mięsa / z Elley Cooper. Mężczyzna z sali 1280 / z Andreą Waggner.
Nie możesz przegapić tych trzech opowieści, które udowodnią, że zawsze, ale to zawsze może być gorzej... W otchłani ciemności kłębi się śmiertelna wściekłość. Bob tryska gniewem i ma dość swojej rodziny, postanawia więc wywinąć żonie i dzieciom okropny numer. Jego wakacyjny wyjazd okazuje się jednak najkoszmarniejszym pomysłem w życiu. Matt tłumi w sobie wielką złość wywołaną przez liczne nieudane związki, a o problemach zapomina, grając namiętnie w gry wideo. Nie ma pojęcia, co z tego wyniknie... A w Szpitalu Heraklesa, w pokoju 1280, jakaś mroczna siła utrzymuje przy życiu mężczyznę z makabrycznymi oparzeniami na całym ciele i żelazną wolą życia. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pułapce / Scott Cawthon [oraz] Elley Cooper ; przekład Joanna Lipińska. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Young, 2020. - 207, [1] strona ; 21 cm.
(Five nights at Freddy's : fazbear frights / Scott Cawthon)
Zawiera: W pułapce ; Piekną być ; Wybór
Czy wiesz, czego pragniesz? To pytanie, na które Oswald, Sarah i Millie znają odpowiedź – a przynajmniej tak im się wydaje. Oswald chce, żeby lato nie było takie nudne, Sarah pragnie być piękna, a Millie marzy, by zniknąć z powierzchni ziemi. Ale w zakręconym świecie Five Nights At Freddy spełnienie najgłębszych pragnień ich serc ma swoją cenę…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gameknight999 / Mark Cheverton ; cz. 1)
Tytuł oryginału: Gameknight999. Invasion of the Overworld, 2014.
Razem z głównym bohaterem Gameknight999 czytelnik przenosi się w świat Minecraft, który nie jest już tylko grą, ale prawdziwym światem, pełnym niebezpieczeństw, w którym trzeba walczyć o przetrwanie. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Filia Borki Wielkie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Filia Łomnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Która polska firma jako pierwsza podbiła świat? Dlaczego polska branża gier narodziła się na stadionie Legii? Kto zbudował potęgę dystrybucyjną dzięki sprzedaży samolotów wojskowych Amerykanom? Jakie studio wzięło nazwę od psa sąsiada? Dlaczego upadło słynne Metropolis? Co mają wspólnego film "Gliniarz z Beverly Hills" i przygodówka Jack Orlando? Dlaczego na mapach dodawanych do edycji kolekcjonerskiej pewnej słynnej produkcji znalazła się krew? Czemu Dariusz Szpakowski nie chciał nagrać komentarza do serii FIFA? W jaki sposób tragedia 11 września 2001 roku wpłynęła na losy prawdopodobnie najlepszej polskiej strategii? Jak doszło do tego, że pierwszą produkcją na licencji Wiedźmina była gra SMS-owa? To tylko mała część pytań, na jakie odpowiada "Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych". Marcin Kosman przeprowadził na potrzeby książki rozmowy z ponad 60 osobami, które wniosły istotny wkład dla rodzimej branży elektronicznej rozrywki. Są wśród nich legendarni twórcy gier Adrian Chmielarz i Maciej Miąsik, współzałożyciel CD Projektu i współtwórca Wiedźmina Michał Kiciński, szef Techlandu Paweł Marchewka, prezes CI Games Marek Tymiński i wielu innych. Z mozaiki wspomnień i anegdot wyłania się obraz branży, która długie lata walczyła z rzeczywistością, zanim wspięła się na szczyt. I nie planuje drogi w dół. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Awantura w salonie gier / Brandon Mull ; przełożył Rafał Lisowski. - Wydanie II. - Warszawa : Wilga, 2022. - 460, [4] strony ; 21 cm.
(Wojna cukierkowa / Brandon Mull ; [2])
Tytuł oryginału: The candy shop war. Arcade catastrophe, 2014.
Minął rok, odkąd Nate, Summer, Trevor i Gołąb uratowali miasteczko Colson przed Belindą White. Zła czarodziejka zmieniła się w ich rówieśniczkę, a zaraz potem straciła pamięć. Teraz, jako Lindy, pomoże czwórce przyjaciół w walce z nowym zagrożeniem: w okolicy otwarto podejrzany salon gier, w którym można wygrać niesamowite nagrody. Właścicielem okazuje się... jej brat, Jonas White, bezwzględny czarodziej zainteresowany zdobyciem najpotężniejszego talizmanu na Ziemi. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie gier dla początkujących : 3D / Tomasz Błaszczyk. - Piekary Śląskie : Itstart , 2020. - 422, [15] stron : ilustracje ; 24 cm.
Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji. (Z noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Omega / Marcin Szczygielski. - Wydanie 3., zmienione i poprawione. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza AS : Latarnik, 2019. - 509, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Omega w dniu swoich dwunastych urodzin dostaje e-mail z linkiem do tajemniczej gry komputerowej. Instaluje aplikację, uruchamia ją i… zmienia rzeczywistość. Świat staje się polem niebezpiecznej gry, którą rządzą nieodgadnione, nielogiczne zasady. Czy jednak rzeczywiście ustala je zakapturzony, anonimowy Wróg? A może robi to sama Omega?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Omega / Marcin Szczygielski ; z ilustracjami Bartka Arobala. - Warszawa : Latarnik, 2009. - 595, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
Omega w dniu swoich dwunastych urodzin dostaje e-mail z linkiem do tajemniczej gry komputerowej. Instaluje aplikację, uruchamia ją i… zmienia rzeczywistość. Świat staje się polem niebezpiecznej gry, którą rządzą nieodgadnione, nielogiczne zasady. Czy jednak rzeczywiście ustala je zakapturzony, anonimowy Wróg? A może robi to sama Omega?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz III (1 egz.)
Filia Borki Wielkie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: L'attaque des cubes, 2018.
Antoine uwielbia grać w Minecraft. Nie znosi natomiast pisać dyktand. Venus, jego najlepsza koleżanka, uwielbia jedno i drugie. Przyjaciele chodzą razem do klasy i pasjami grają na komputerze. Pewnego dnia zauważają, że w ich dzielnicy powstał nowy tajemniczy sklep… Odkrywają, że ma on związek z Minecraftem. Antoine jest zachwycony. Do chwili, gdy zdaje sobie sprawę, że wszyscy, którzy wychodzą z nowego sklepu, zachowują się jak zombie. Aby uratować swoją dzielnicę, miasto i świat przed całkowitą zombifikacją, Antoine i Venus będą musieli wejść do wnętrza gry, by odnaleźć serce Overworldu. Podczas tej podróży przeżyją niezwykłe przygody, zmierzą się z wieloma niebezpieczeństwami i będą musieli zdać egzamin z lojalności i przyjaźni. Wyprawa po serce Overworldu to wciągająca, napisana z ogromnym poczuciem humoru opowieść o tym, że świat rzeczywisty jest znacznie bardziej emocjonujący niż wirtualny świat gry. (Nota wydawcy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F III (1 egz.)
Filia Borki Wielkie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Filia Łomnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do Io : rebeliantka / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 310, [1] strona ; 21 cm.
Kontynuacja powieści "5 sekund do Io".
Kontynuacja losów Miki, bohaterki głośnego 5 sekund do Io. Nie milkną echa strzelaniny, do jakiej doszło w szkole dziewczyny. Policja prowadzi śledztwo, a Mika przeżywa ciężkie chwile wśród kolegów, który uważają, że skoro znała napastnika, mogła zapobiec tragedii. Na dodatek uczucie, które zakwitło między nią a Jankiem, napotyka pierwsze przeszkody, gdy na jaw wychodzą kolejne tajemnice chłopaka. Również w wirtualnym świecie jest niespokojnie – zbliża się premiera nowej interaktywnej gry rozgrywającej się na mroźnym księżycu Tytanie, która już przed premierą wzbudza euforię, ale i wątpliwości… Czy Mika zdecyduje się po raz kolejny zanurzyć w wirtualnym świecie, by ocalić nie tylko siebie? (NOta wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F IV (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Game over / autor: Jeremy Peytevin ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko (33 karty) : ilustracje ; 18x14x14 cm + Instrukcja (6 stron).
2-4 graczy, czas gry 15 minut.
Od 5 lat.
Poczuj się jak bohater gry komputerowej! Wędrujesz korytarzami labiryntu, starając się odnaleźć klucz i skrzynię ze skarbami. Zadanie utrudniać ci będą różne stwory. Jeśli je pokonasz, będziesz mógł kontynuować wędrówkę. Jeśli jednak nie będziesz w stanie z nimi wygrać, nastąpi… GAME OVER. W takiej sytuacji będziesz musiał rozpocząć wędrówkę od początku. Wygra gracz, który najszybciej odnajdzie klucz i skrzynię ze skarbami. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Strefa Gier (1 egz.)
Książka
W koszyku
5 sekund do Io / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2015. - 343, [1] strona ; 21 cm.
W szkole Miki dochodzi do tragicznej w skutkach strzelaniny. Tylko ona widziała sprawcę. Okazuje się, że dramat w liceum mógł mieć coś wspólnego z kontrowersyjną i tajemniczą grą, stworzoną w najnowszej technologii, gdzie gracz odczuwa nie tylko temperaturę otoczenia, zapachy i smaki, ale też ból. Może tam nawet przeżyć własną śmierć. Na prośbę policji Mika wkracza w wirtualny świat stworzony na upalnym, wulkanicznym księżycu Io. Czy i ona wpadnie w pułapkę piekielnie niebezpiecznej gry? (Z okł.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superkoderki / Andrea Gonzales, Sophie Houser ; przełożyła Paulina Broma. - Warszawa : Czarna Owca, 2018. - 303, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 20 cm.
Tytuł oryginału: Girl code, 2017. - Na okładce: Dwie nastolatki, gra wideo, sukces w sieci.
Netografia na stronie 298.
Superkoderki to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami. Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej