82019
Książka
W koszyku
(Biblioteki, Dzieci, Młodzież ; 2)
Wstęp. Rozdział I: Małe dziecko i literatura Właściwości psychofizyczne, emocjonalne i społeczne dziecka w wieku od 0-3 lat, jako odbiorcy literatury Formy aktywności małego dziecka a środki artystycznego wyrazu Uruchamianie emocji wyrażonych tekstem Sfery literackie wczesnego dzieciństwa Rozdział II: Inicjowanie kontaktów małego dziecka z literaturą, Czytania domowe, otwieranie dziecka na świat literatury Potrzeby dziecka-odbiorcy Środki artystyczne i konwencje zrozumiałe dla małego odbiorcy Aaa, kotki dwaa O kołysance dobrej na wszystko Ene, due, rabea O wyliczance, która stuka, puka i wędruje Pani Zo-, zo-, zo-, Pani -sia-, sia-, siaa O potrzebie powtarzania u Mamo, mamo! u Co, co, co? O wartości rozmowy Spacerują rybki w zbożu! O wywracankach, które cieszą i uczą Tu Pawełek ma rączki. Tu Pawełek ma nóżkia O naśladowaniu rzeczywistości Rozdział III: Do ciała, ucha, oka i ducha, czyli kierunki przekazu utworów literackich dla najmłodszych Do ciała Do ucha Do oka Jeszcze o emocjach, czyli... do ducha Rozdział IV: Spotkania dziecka z utworem literackim Najbliższe środowisko dziecka w roli pośrednika Tato, tato posiedź ze mnąa O ważnej roli ojca Przykłady zabaw z małym dzieckiem inspirowane utworami literackimi Dobre rady na każdy (k)rok czytania Bibliografia
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Filia Borki Wielkie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Filia Łomnica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Filia Bodzanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej